poniedziałek, 17 lutego 2014

Potrójne cienie JOKO Virtual

                                                                      Witam

Cienie, których napiszę dzisiaj recenzję podbiły moje serce. Jest to paletka potrójnych cieni JOKO Virtual o numerze 172,czyli jak na zdjęciu poniżej od lewej:  
-jasny fiolet
-ciemny fiolet
-pastelowy róż

Kocham fiolety a ta paletka posiada cienie,które dodatkowo ładnie podbijają mój kolor oczu,jednym słowem do fioletów na oczach mam słabość!
 




                                                A to jego swatche kolejno od lewej strony:


                                                                  W różnym świetle:




Swatche były robione bez bazy,jak widać w zależności od światła zmienia się trochę ich barwa,zdjęcia myślę,że oddają ich kolory w każdym z przykładów

Cienie posiadają malutkie drobinki,takie jak np w Inglocie. Drobinki w niczym nie przeszkadzają,nie dają bazarowego efektu i nie ospypują się
                                                    Tutaj cienie w świetle słonecznym:

                                                     A tutaj po pomalowaniu oka :)





Czy polecam? Tak,polecam
A dlaczego? Dlatego,że cienie nadają się idealnie do dziennego makijażu,ja jestem w nich zakochana,bo są to moje kolory a w dodatku w połączeniu z bazą trzymają się na powiekach od rana do wieczora,nie wiem niestety jak zachowują się bez bazy, bo raczej codziennie jej używam,ale postaram się przy następnym makijażu jej nie użyć i zobaczę jak zachowują się cienie. W dodatku nie uczulają mnie i się nie rolują a do tego ich cena jest adekwatna do wyrobu,kosztują około...13zł za paletkę.
Nie mam zastrzeżeń do tego produktu i polecam z ręką na sercu

Na zużycie mamy 24 miesiące od otwarcia :)

                                                          a tutaj jeszcze makijażyk:
                                                                     Miłego dnia :)

2 komentarze: