sobota, 15 lutego 2014

Metamorfoza z JOKO Cosmetics

                                                   Witam serdecznie w te sobotnie popołudnie

Chciałam wam pokazać małą metamorfozę,którą stworzyłam dzięki kosmetykom JOKO.
Firma JOKO wprowadziła swoje produkty w 1995 roku i od tamtej pory aż do teraz prężnie się rozwija. Pamiętam jak byłam jeszcze mała to w małej drogeryjce było mnóstwo kosmetyków tej marki sygnowane napisem VIRTUAL oraz JOKO. Potem kiedy podrosłam i zaczęłam się malować kupiłam chyba lakier i cień tej firmy,pamiętam cień był to jasny niebieski z brokatem "Winter Glamour" :)
Od tamtego czasu opakowania niektórych kosmetyków bardzo się zmieniły, stały się eleganckie i kobiece, tak więc cudze chwalicie swojego  nie znacie,bo JOKO to firma Polska

                                              Zapraszam na metamorfozę,zdjęcia bez obróbki

                                                           




                                                              Użyłam tych kosmetyków:

Do tego makijażu użyłam między innymi:

Podkładu Smooth&Light o numerze J142 (honey beige) 
Mineralnego pudru   J02
Eye linera" Ladies Night" Black
Błyszczyka do ust 27 "Paradise Pink"
Paletki potrójnych cieni Virtual nr 172 (fiolety)

Makijaż miał tylko wydobyć i podkreślić urodę,będzie najlepszy dla zielono lub brązowookich pań 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz