piątek, 28 lutego 2014

Pomadka firmy Nyx i Dermacol


                                                                        Hej kobitki :)

Chciałam wam dzisiaj pokazać swatche dwóch pomadek i porównać je razem. Jedna pomadka jest z firmy Nyx a druga Dermacol,obie są w kolorze brudnego różu,ale trochę różnią się odcieniami,z Nyxa jest jaśniejsza a z Dermacolu ciemniejsza i w bardziej zimniejszym odcieniu:


Po lewej szminka Dermacol Lip Seduction w odcieniu 07, po prawej szminka NYX  o nr 529 THALIA

          Poniżej zdjęcia, na których widać,że pomadki różnią się trochę odcieniami między sobą:



                                                   A jak to wygląda na ustach? otóż tak:
                                                              W świetle słonecznym:
                                   
                                               Teraz kilka słów o pomadkach,zacznę może od NYX'a
Producent pisze:

"Niezwykle kremowa Round Lipstick to klasyczka pomadka oferująca odcienie na każdą okazję i porę roku. Nawilżająca formuła pomadki, zawierająca cząsteczki mineralne, wyróżnia się aksamitną konsystencją, nasyconym kolorem i wysoką trwałością. Round Lipstick jest idealną pomadką, którą powinna mieć przy sobie każda miłośniczka pięknego makijażu! Pomadka dostępna w 124(!) odcieniach.

Pomadka w całości nazywa się: NYX Round Lipstick czyli kryjąca pomadka do ust. Zacznijmy od plusów..
+ Duży wybór odcieni,na pewno każdy znajdzie coś dla siebie
+ Dostępność,w porównaniu do Dermacolu można ją kupić w Douglasie,internecie,w Warszawie w Blue City jest cały salon tych kosmetyków,aczkolwiek mieszkanki mniejszych miast maja problem i zostaje tylko internet co jest minusem,bo na żywo odcieni nie zobaczymy

I to chyba wszystko..do minusów zaliczam:
- Pomadka wcale nie jest trwała,jest bardzo kremowa i miękka przez co zmazuje się z ust i szybko z nich znika,wygląda ładnie przez pół godziny a potem już trzeba poprawiać,mam jeszcze dwa odcienie tej pomadki "Louisiane" i "Haute Melon" i z nimi jest tak samo,odcienie są świetne,ale jedna z nich latem mi się złamała,bo była taka miękka!
-mają dziwne zapachy,nie wiem do czego to porównać
-nie zauważyłam nawilżenia ust

Ogólnie byłam nimi kiedyś zachwycona,ale po wypróbowaniu tryliona innych pomadek tych raczej nie polecam,chyba że lubicie malować usta co pół godziny a nawet i mniej,mnie skusiły kolory,bo wybór jest na prawdę imponujący.
Waga 4g,12 m-cy na zużycie od otwarcia


Przejdźmy do Dermacolu. Pomadka Lip Seduction w odcieniu 07. Tutaj już jest zdecydowanie lepiej,cenię sobie kosmetyki tej firmy i pomadka mnie nie zawiodła,pomimo tego,że kolor THALIA NYX podoba mi się bardziej to jednak pieniążki wolałabym wydać na tą i już piszę dlaczego:
+ Trwałość-pomadka nie jest bardzo kremowa,przez co wtapia się w usta i trzyma ich,schodzi po ponad godzinie,równomiernie,jest to kolor w miarę naturalny to nawet na ustach nie widać tego,że pomadka już znika
+ nie zauważyłam zbytniego przesuszenia ust(na razie) czyli jest ok

-Odcienie. Jest ich 12 i na tle NYX'a wypada to blado,aczkolwiek i tak myślę,że każda znajdzie coś dla siebie :)
- Dostępność niestety na minus. W Czechach szafa Dermacolu stoi praktycznie w każdej drogerii,w końcu są to czeskie kosmetyki :)na Słowacji też można je dostać,a u nas niestety zostaje internet... :(

Szminka nie jest wykręcana tylko się ją "wyklikuje",ciekawy gadżet i w niczym nie przeszkadzający. Na pewno jak tylko będę miała okazję kupuję więcej odcieni! Na internecie jest więcej swatchy innych odcieni,które są bardzo fajne,no i jak na pomadkę trwałe,po wyjściu z domu nie muszę się martwić,że nie mam już nic na ustach a i nawet na szklance prawie w ogóle ślad się nie odbija po niej :)
Jest jej 4,8g,a na zużycie mamy 30 m-cy od otwarcia.
                                               Tu na internecie znalazłam ich odcienie:

                                               Poniżej jeszcze pokażę wam je dwie :)



                                                             Polecam Dermacol!
                                                                      Miłego dnia!!

4 komentarze:

  1. Rzeczywiście bardziej podoba mi się z Nyx ale po przeczytaniu opinii wybrałabym Dermacol :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NYX ma mnóstwo pięknych kolorów,ja osobiście żałuję,że nie rozejrzałam się za innymi Dermacolowymi kolorkami,no ale teraz po przetestowaniu już wiem,że na pewno kupię ich więcej jak będę miała okazję :)

      Usuń
  2. Pierwszy rzut oka i bardziej mi się Dermacol spodobał. Po przeczytaniu już wiem, że dobrze bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trwała,polecam,żałuję że nie rozglądnęłam się za innymi kolorkami :(

      Usuń