czwartek, 29 maja 2014

Lakier quick'n go-recenzja oraz wskazówki jak zostać ambasadorką Astor ;)

                                                                            Witajcie
Od pewnego czasu stosuję sobie lakier Quick'n GO i już mogę co nieco o nim powiedzieć. Jest to lakier ze zdjęcia poniżej

                   Dostałam cudowny koralowy kolorek, który bardzo mi się podoba (numer 377)
Zacznę może od plusów, bo i minusy też zauważyłam. Przede wszystkim lakier ma wygodny pędzelek, co jest dla mnie bardzo ważne, mojej mamie nie przypadł on do gustu, ale mi tak aczkolwiek pamiętam jak Lip Butter w kredce mnie nie przypadł do gustu a z kolei mama maluje się nim dziennie :) więc to kwestia gustu.
Konsystencja...hmmm ...no właśnie mój lakier nie wiem dlaczego był gęsty...po pomalowaniu paznokci warstwą było dobrze, jednak ja stosuję zawsze dwie i to  było za dużo, bo lakier ładnie się nie rozprowadzał na paznokciach, lecz rozcieńczyłam go trochę zmywaczem i jest ok. Nie wiem czemu mój był taki gęsty, opinie na internecie są podzielone i niektóre dziewczyny pisały, że lakier był aż za rzadki.....
A tak wygląda pędzelek:
A tak wygląda na paznokciach po pomalowaniu dwoma warstwami:
Lakier schnie kilka minut. Jeżeli chodzi o trwałość to po 3 dniu zaczynał trochę odpryskiwać na końcówkach paznokci. Mamy 30 miesięcy na zużycie lakieru, a w buteleczce jest go 8ml
Podsumowując czy polecam-polecam, ale tylko jeśli konsystencja będzie rzadsza niż ja miałam otwierając go po raz pierwszy :)

Chciałam wam jeszcze powiedzieć, że i Wy możecie testować kosmetyki ASTOR,a  jak?

Na fan page marki ASTOR na facebooku został ogłoszony konkurs pod nazwą  „Twój pomysł na wiosenny makijaż Astor” i jest przeznaczony wyłącznie dla blogerek. 

Poniżej szczegółowe informacje, które mogą się Wam przydać:
-Data trwania konkursu: 5.05-2.06.2014
-Cel: wyłonienie kolejnych 11 blogerek, które zostaną zaproszone do współpracy z Astor
-Zadaniem uczestniczek jest stworzenie (i opublikowanie na blogu) jak najciekawszego wiosennego makijażu wykonanego kosmetykami Astor (musi być użyty minimum jeden kosmetyk Astor)
- Uczestniczki wysyłają swoje zgłoszenie na adres email: astor@edelman.com   wraz ze statystykami bloga i linkiem do propozycji makijażu
- Zwyciężczynie zostają dołączone do programu i otrzymują powitalne zestawy od marki Astor
-Więcej informacji na temat konkursu znajdziecie na: http://on.fb.me/1dNfcYy

                                                        Dziewczyny do dzieła!!! 

aaa i dajcie koniecznie znać czy macie ten lakier :)

4 komentarze:

  1. Nie miałam nigdy lakieru z tej firmy ale ten kolor jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, kolor jest świetny, ratuje się rozcieńczaczem(zmywaczem) i jest ok na razie :)

      Usuń
  2. Miałam lakier z tej serii i zupełnie mi sie nie sprawdził. źle się nakładał, długo sechł. ale może to kwestia koloru, albo wadliwej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety podobnie, nie dość, że mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o malowanie paznokci to jeszcze tylko same utrudnienia ;)

      Usuń