środa, 28 maja 2014

Konkurs z marką Astor

Drogie Panie i Panowie też,niedawno był bardzo ważny dzień,a mianowicie święto naszych mam z tej okazji wraz z marką ASTOR przygotowaliśmy dla was KONKURS,w którym do wygrania jest nowy tusz Seduction Code oraz lakier do paznokci quick'n go *
(*wygrany kolor jest losowy i może się nieco różnić od tego na zdjęciu)

Zasady są proste: w komentarzu pod zdjęciem trzeba napisać swoje imię, zostawić adres e-mail i dokończyć zdanie:

"Idealna chwila z moją mamą to....”
Polubić moją stronkę na facebooku jeśli jej nie lubicie https://www.facebook.com/pages/I-Love-Make-UpArt/344029975669839

oraz stronkę
https://www.facebook.com/AstorPolska?fref=ts

Mile widziane zostanie moim obserwatorem na blogu
http://alicja-maluje.blogspot.com/

Konkurs trwa : 26. 05. 2014- 4. 06. 2014
Wygrywają dwie osoby


LICZĘ NA KREATYWNE PODEJŚCIE DO TEMATU PONIEWAŻ ZWYCIĘZCÓW WYBIERAM JA

Regulamin:
1. Zadaniem konkursowym jest polubienie fan page I Love make Up&Art oraz Astor.jak pięknie być sobą,dokończenie zdania na moim blogu lub fan page " idealna chwila z moją mamą to...". Dopuszczam zdania napisane w programie graficznym, rysunki, kolaże, jednakże powyższe zdanie musi być zawarte w pracy
2. Organizatorem konkursu jest fan page I Love Make Up&Art oraz firma COTY Polska Sp z o.o.
3. Fundatorem nagród jest firma COTY Polska Sp z o.o.
4.Konkurs rozpoczyna się 26.05. 2014 i trwa do 4. 06. 2014
5. W konkursie mogą wziąć udział osoby, które są pełnoletnie
6. Odpowiedź konkursową można podać tylko raz.Zabronione jest wzięcie udziału kilka razy
7. W konkursie wygrywają dwie osoby, z którymi skontaktuje się mailowo, na adres, który został podany przy pisaniu odpowiedzi


1 komentarz:

  1. Wszystko zrobione :) obseruję, jako Patrycja J na FB, jako Patrycja Jasińska :) patrycjajasinska@o2.pl
    Hm. Oczywiście, jak u każdego są to momenty w których potrafimy się świetnie dogadać i wszelkie nieporozumienia i zgrzyty idą w niwecz. Aczkolwiek osobiście dla mnie najlepsze Mamusine chwile to te,w których mogę zabrać ją na konkursy plastyczne, projektanckie i kulinarne, w których biorę często udział. Cudownie jest wówczas widzieć ją na widowni trzymającą kciuki, a w jej oczach dumę i radość z tego, że mogę skutecznie realizować się w swoich pasjach. Nie ma piękniejszego uczucia, niż doping bez względu na to, czy się uda, czy noga się powinie, Ona i tak widząc, moje starania zawsze jest za mną i służy mi wsparciem. Ja robię to co kocham, a Ona szalenie cieszy się ze swojej córy :) Przynajmniej tak mogę jej podziękować za życie które mi dała i jej czas poświęcony na moje wychowanie, taką właśnie satysfakcją :

    OdpowiedzUsuń