sobota, 17 maja 2014

Kilka makijaży z propozycją makijażu ślubnego

Chciałam wam pokazać dzisiaj kilka makijaży, które ostatnio udało mi się zmalować, w tym jeden ślubny a raczej moja propozycja ślubnego :)








Teraz turkus z granatem, który na zdjęciu wygląda jak błękit z niebieskim :/ dodałam jeszcze złoto, ale niestety mój aparat tego nie uchwycił..





I moja propozycja makijażu ślubnego..uwielbiam fiolet i większość moich  make upów jest fioletowych ;) tutaj w połączeniu z różem i bielą

 Na koniec makijaż, który robiłam dawno temu, ale jeszcze nie wrzucałam go na blog, więc wrzucam teraz :)

Strasznie u mnie leje deszcz, mam nadzieję, że nie będzie powodzi...
Miłej soboty :*

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) ja się lubuję w fioletach, więc wszędzie tylko one i rzadziej można mnie zobaczyć w takich kolorach jak na ostatnim zdjęciu :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń