poniedziałek, 24 marca 2014

Róż Rimmel Match Perfection

                                                                          Witajcie :)

                                             Przychodzę do was z recenzją różu do policzków.
                                              Jest to RIMMEL Match Perfection 001 LIGHT
Róż mam już jakiś czas, ale dopiero od niedawna go używam i mogę pozwolić sobie na ocenę tego kosmetyku. W opakowaniu są trzy kolory,dwa podchodzące pod złamany róż(jaśniejsze), trzeci już trochę ciemniejszy,podchodzący pod tonacje ciepłą
Poniżej pokażę wam zdjęcia bez lampy i z lampą,odcienie trochę różnią się między sobą, na tej z lampą róż wyszedł w trochę innej tonacji i widać na nim delikatne drobinki, których po przeniesieniu na policzki nie ma,dlatego jego kolor najbardziej oddaje zdjęcie  pierwsze poniżej

tu z lampą


Przejdźmy do zalet i wad, a mianowicie kiedy go otwierałam pomyślałam sobie,że będzie twardy jak kamień i będzie się ciężko aplikował,a tu niespodzianka-róż bardzo łatwo nabiera się pędzlem, bardzo łatwo aplikuje się go na policzki i co najważniejsze to nie robi smug,placków, nawet powiedziałabym, że jest to świetny róż dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z nakładaniem różu.

Kolejna sprawa to pigmentacja,powiem wam,że lubię napigmentowane róże jednak ten taki nie jest, ale pomimo tego polubiliśmy się, jak już wspomniałam, ten róż polecam osobom, które uczą się dopiero tego kosmetyki i nawet kiedy nabiorą więcej na pędzelek(róż pyli) to nie jest on aż tak mocno napigmentowany i po przeniesieniu  na policzki łatwo go rozetrzeć i uzyskać efekt naturalnego rumieńca.
Chciałam zrobić swatche, ale ciężko mi go było pokazać na ręce czy nawet palcach,bo mój aparat kolorów po prostu nie umiał uchwycić.
Dla niektórych brak mocnego pigmentu będzie wadą, dla mnie pewnie też by był jednak po użyciu tego różu stwierdzam,że moje policzki na prawdę wyglądają naturalnie i świeżo bez zbędnego przerysowania,tym różem ciężko zrobić sobie krzywdę.
Trzy kolory, które są w opakowaniu można ze sobą dowolnie mieszać,pasuje do prawie każdej karnacji i prawie każdego typu kolorystycznego (dla bardzo ciemnych,ciemnych karnacji może być za jasny), aha najjaśniejszy kolor jest bardzo słabo napigmentowany,trzeba go mieszać z innymi, no szkoda..

Kosmetyk utrzymuje się od 7.30 jak zaczynam mejk ap do wieczora aż do zmycia ( na razie testowany na podkładzie  Glazel i Revlon). Nie zapchał mnie
Opakowanie mi się trochę nie podoba, bo już napisy zaczynają się ścierać,a używam go od 2 tygodni i nawet  nie nosiłam go codziennie w torebce...

Opakowanie ma 15g, na zużycie jest 30 m-cy, a cena to około 30zł, ale polecam kupić na promocjach

Osoby, które są zaawansowanymi różomaniaczkami raczej będą niezadowolone,chociaż ja jestem( nie wyobrażam sobie makijażu bez różu) to dla mnie na co dzień taki róż w zupełności wystarczy.
                                        Jeśli go macie to chętnie poczytam wasze opinie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz