czwartek, 6 marca 2014

Puder prasowany JOKO "mineral powder"

                                                  Recenzja pudru prasowanego JOKO
Od razu wrzucę notkę o prasowanym pudrze mineralnym firmy "Joko". Puder jest w odcieniu J02. Kolor w opakowaniu wydaje się dośc jasny jednak kiedy przeniesiemy go na twarz wydaje mi się,że ciut ciemnieje,aczkolwiek kolorek jest bardzo fajny. Zresztą na mojej bladej twarzy po zimie to wszystko teraz jest za ciemne ;)
Zdjęcie pudru w środku
I na palcach
Kolor jest żółtawo-piaskowo-złoty

Przechodząc do opisu producenta:

 Mineralne pudry prasowane – ich świetlista, lekka jak mgiełka formuła oparta na składnikach pochodzenia mineralnego przyspiesza odnowę naskórka i przeciwdziała jego nadmiernemu wysychaniu.Delikatna, stapiająca się ze skórą struktura dajeefekt aksamitnie gładkiego wykończenia makijażu.Pudry Joko Mineral zamiast talku, stosowanego w tradycyjnych pudrach, zawierają mikę, która pozwala skórze oddychać.Formuła pudrów została wzbogacona o biały olej mineralny, który sam w sobie ma właściwości zmiękczające i chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami środowiskowymi.Kryształki minerałów odbijają i rozpraszają światło, cera staje się promienna i rozświetlona a jej niedoskonałości są niewidoczne.Kosmetyki mineralne pokrywają skórę delikatnym filmem, nie zawierają talku, nie zatykają porów, nie podrażniają skóry - bezpieczne dla skóry wrażliwej, naturalnie chronią przed promieniowaniem UVA i UVB, odpowiednie do wszystkich rodzajów cery.Puder dostępny w trzech kolorach.




Testowałam go na różnego rodzaju podkłady i na twarz bez podkładów czyli od razu na czystą nakładałam puder i w tej drugiej wersji spodobał mi się bardziej i zaraz napiszę dlaczego:
Po nałożeniu na podkład,jeśli jest to jedna,cieniutka warstewka to ok,ale kiedy nabierzemy więcej produktu i omieciemy nim twarz puder niestety jest widoczny,a jeżeli dodatkowo ktoś ma suchą skórę(ja miałam wtedy na nosie suche skórki) to jest niestety jest jeszcze bardziej widoczny,buzię ładnie matuje,ale w moim przypadku kiedy chciałam się poprawić po kilku godzinach nakładając kolejną warstwę produkt wyglądał nieestetycznie na twarzy.
Inaczej było kiedy nałożyłam go bez fluidu,już pomijam fakt,że jest ciut teraz za ciemny,ale po nałożeniu moja twarz wyglądała na wypoczętą,ujednoliconą,lekko opaloną,wiem teraz ,że ten produkt świetnie sprawdzi się latem kiedy nie używam podkładów,cera zrobiła się po nim gładka i matowa.
Podsumowując: podkład nadaje się raczej do normalnych cer,nie suchych i nie tłustych,ja polecam go na lato,bo właśnie takie zastosowanie dla niego znalazłam i moja buzia podoba mi się bardziej muśnięta samym pudrem bez podkładu:
Na zużycie mamy 2 lata,co niezmiernie mnie cieszy,w opakowaniu jest 10g pudru. Jeszcze mały detal,który jednak jest potrzebny-w opakowaniu brakuje mi lusterka :(



1 komentarz:

  1. Miałam ten puder z JOKO i też używałam go przez okres letni, cera była świeża i to mi się w nim podobało :)

    OdpowiedzUsuń