poniedziałek, 10 marca 2014

Lakier essence "circus effect"

                                                             Witam ciepło i słonecznie
Zapewne już znacie lub czytałyście recenzje na temat tego lakieru,bo na rynku jest dość długo,ale ja  bardzo go lubię i , gdy nie mam co zrobić z paznokciami on przychodzi mi z pomocą, a mowa o lakierze:

                                           CIRCUS EFFECT

Firmy essence

Lakier jest przezroczysty z kolorowymi drobinkami,których jest dużo,ja uwielbiam ten efekt,kiedy po nawet jednej warstwie coś na paznokciach widać( w przeciwieństwie do innych lakierów z pływającymi brokacikami),a po dwóch to już jest bardzo kolorowo :)
Dodam,że używam go półtora roku i dalej śmiało można nim malować paznokcie,bo nawet nie zgęstniał
Poniżej zdjęcia jak prezentuje się kiedy nałożymy dwie warstwy:




Jednak muszę powiedzieć,że najfajniej wygląda na ciemniejszych kolorkach: granat,czarny,turkus aczkolwiek na pudrowym różu też bardzo mi się podoba :)
Minusem jest niestety zmywanie.. :( kto miał ten wie o czym mowa,nie zawsze zmywałam metodą na folię,więc za każdym razem kiedy wiem,że muszę go już zmyć ogarnia mnie przerażenie..
jednak plusem jest to,że ma tez inne zastosowania,ja zrobiłam sobie z niego kolczyki:
Mam nadzieję,że producent go nie wycofa pomimo tej nieszczęsnej wady w postaci zmycia go z paznokci

                                                                                  Miłego dnia :*

6 komentarzy:

  1. Również mam ten lakier i rzeczywiście ciężko go zmyć. Za to wygląda pięknie, ja lubię łączyć go z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  2. nadaje swietny efekt :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś fenomenalna! Uwielbiam Cię i twoje prace :) Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo. Pozdrawiam i zapraszam do dalszego czytania :)

      Usuń