sobota, 25 stycznia 2014

Makijaż w karnawalowym stylu

Zdjęcie tego makijażu to mój debiut na blogspocie :) Kto ma facebooka zapewne już je widział.
Do jego zrobienia użyłam:
Kosmetyków Inglot o następujących numerach i kolorach:
cień srebrny: Pearl 448,fioletowy: double sparkle 494,czerń:AMC 63(wszystkie z systemu freedom) oraz róż do policzków pojedynczy,okrągły nr 89
Liner w żelu Artdeco 
Podkład L'oreal Infaillible 200
Tuszu do rzęs Double Effect Maximizing 1+1 firmy Etre Belle
Pudru sypkiego firmy Glazel






 

                                                I jeszcze jedno :) a raczej dwa w jednym



Miłego wieczorku :)

7 komentarzy:

  1. Świetny makijaż :-)

    PS: Wstawiaj duże zdjęcia (opcja bardzo duże na bloggerze) - tu nic nie widać :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super,dzięki za radę,właśnie się próbuję tu ogarnąć :)

      Usuń
    2. Wrzucaj zdjęcia o szerokości 750px i ustaw oryginalny rozmiar - takie są najlepsze i nie zajmują miejsca na dysku google ;-)

      Usuń
    3. Czy ustawienie oryginalnego rozmiaru znajdę gdzieś tu w ustawieniach bloga? ja czasem zmniejszam w Picassie żeby dać je na facebooka i od razu wklejam tutaj,o ile dla fejsa są dobre,o tyle tu faktycznie czasem za małe :/

      Usuń
  2. Witamy w blogsferze, mam nadzieje, że będzie Ci z nami dobrze :)
    Makijaż bardzo mi się podoba, ale faktycznie przydałyby się trochę większe zdjęcia :)
    P.S. I wyłączenie weryfikacji obrazkowej w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ze zalozylas bloga kochana :)
    makijaz rewelacja, uwielbiam fiolety na oku :) buziaki i wielu pomysłów na makijaze zycze :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a powiedz mi,jak dodać tu blogi do obserwowanych? żeby być na bieżąco z waszymi wpisami?

      Usuń