poniedziałek, 27 stycznia 2014

Bourjois Glamour Chick-mała recenzja

                                                                    


                                                                 Ciekawe zapachu..?


Firma Bourjois jakiś czas temu wypuściła perfumy( Eau de perfum) na rynek z linii Glamour. Buteleczek jest cztery,każda na inna okazję,do wyboru mamy :
Glamour Lovely,w której nutę głowy stanowią nuty owocowe; nutami serca są róża turecka i jaśmin wielkolistny; nutą bazy jest piżmo.

Glamour Fantasy - nutami głowy są ciastko makaronik, malina i czereśnia; nutami serca są truskawka i jaśmin wielkolistny; nutą bazy jest paczula.

Glamour Excessive- nutami serca są frezja, piwonia i irys; nutami bazy są paczula, wanilia, piżmo i drzewo sandałowe.

i Glamour Chic,który posiadam gdzie nutę głowy stanowią owoce; nutami serca są nuty pudrowe i kwiaty; nutami bazy są drzewo sandałowe, wanilia i zamsz.

Nie miałam okazji wąchać pozostałych,zapach,który mam jest zdecydowanie na wieczór i nadaje się bardziej na okres zimowy. Zapach drzewa sandałowego jest wyczuwalny,ja wolę odrobinę delikatniejsze perfumy,ale tego nie skreślam,po prostu psikam się nim raz żeby nie przesadzić,bo wtedy będziemy śmierdzieć( a nikt nie lubi za mocnego uderzenia perfum u drugiej osoby)
Trwałość jest ok,trzyma się od rana do wieczora,więc na pewno będzie się trzymał całą noc na imprezie,no i ma super buteleczkę,bardzo mi się podobają

Pojemność: 50ml
Dostępność: Nie widziałam go w żadnej drogerii( Rossmann,Douglas,Astor)ale najprędzej znajdziecie go prawdopodobnie w Super-Pharm czy Hebe
Fanki mocnych zapachów będą zadowolone,delikatniejszych trochę mniej i powinny poszukać czegoś lżejszego
Chciałabym niuchnąć inne zapachy,ale jak napisałam nie miałam gdzie..

Miłego wieczoru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz