sobota, 25 stycznia 2014

Cienie MUA-swatche

Na szybciora,bo zabrakło mi już światła,ale może choć w niewielkim stopniu przybliżę kolory z paletki MUA o której pisałam niedawno.
Cienie są nałożone bez bazy
Nie wykorzystałam tylko cienia drugiego z lewej(ten rudo-miedziano-brązowy) 


                                                   
                                                               Oraz swatche na ręce:

                                         






                      Zdjęcia bez obróbki żebyście widziały jak wyglądają na żywo w dziennym świetle :)


5 komentarzy:

  1. wow! to one maja taka cudna pigmentacje?! widziałam je w pepco ale nie byłam ich pewna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne *_*

    http://dajzsiebiewszystkox3.blogspot.com/ - zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń