wtorek, 17 czerwca 2014

ASTOR Soft Sensation, recenzja szminki

                                                                               Hey
Pomadkę, jak już wiecie, a przynajmniej niektórzy dostałam od marki Astor w ramach Ambasady piękna. Dość długo zwlekałam z jej recenzją, bo po pierwsze nie miałam czasu, aby tak konkretnie ją wypróbować( zbliża się obrona) i za bardzo nie wiedziałam kiedy, gdzie ją mam teraz użyć, a że przyszły ciepłe dni, jest prawie lato, jej kolorek też letni, soczysty to zaczęłam jej używać. Jest to pomadka o numerze 403 Attractive Coral czyli koralowa




Moim zdaniem, szminka jest fajna tylko trzeba wiedzieć ja jej używać. Jest bardzo kremowa, śliska przez co raczej nie lubi pośpiechu. Malowanie się nią bezpośrednio z opakowania, sztyftem wygląda mniej estetycznie niż malowanie nią ust pędzelkiem, tym drugim można ładnie stopniować kolor, bo jest on dość intensywny, lecz z powodzeniem możemy budować tę intensywność.
Pokażę wam teraz kilka swatchy  przy różnych oświetleniach


              Jej zapach jest tak jakby hmm..perfumowany, przypomina mi flower by Kenzo :D
Trzeba z nią uważać, gdy ma się suche skórki i popękane usta, bo bardzo lubi to podkreślać, a nałożona bezpośrednio sztyftem w połączeniu właśnie z suchymi skórkami wygląda okropnie ( wiem, testowałam) i pomimo tego, że na zdjęciach mam suche skórki gdzieniegdzie to wcale ich nie uwydatniła, bo nałożyłam ją pędzelkiem ;)
Trwałość oceniam 3/5 ponieważ zjada się wraz z posiłkiem i zostaje na szklance, gdy pijemy. Zauważyłam , że kiedy zrobiłam swatch na ręce to po zmyciu jej kolor tak jakby zabarwił skórę, nie wiem od czego to zależy.
Podoba mi się jej opakowanie- białe z wyżłobionym napisem i złotym dołem, nie otwiera się w torebce, jest porządna.
Na zużycie mamy 30 miesięcy od otwarcia, może po dłuższym stosowaniu wysuszać usta, a jesli chcecie o nie zadbać to Lipcolor Butter sprawi, że usta będą nawilżone i wypielęgnowane :)
Tu jeszcze użyłam jej do tego makijażu:
                                                               Miłego wieczoru !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz