środa, 6 sierpnia 2014

Moje publikacje

Hello!!
W zeszłym miesiącu trochę się działo, a mianowicie ukazało się kilka moich publikacji :)
Pierwsza z nich to wywiad, jaki przeprowadziła ze mną lokalna gazeta "Nowiny Krapkowickie"
Byłam zaskoczona i się nie spodziewałam :D na szczęście nie zapomniałam języka w buzi i wywiad zdaniem moim i moich znajomych wypadł dobrze :)
Druga sprawa to artykuły do "Modnego Ślubu" jest to kwartalnik, który jest dostępny w moim województwie (opolskie)
Artykuły jak i makijaże są mojego autorstwa :)
I o eko kosmetykach:
No ,więc zobaczyć swoje prace w gazecie to na prawdę fajna sprawa :) lecz to nie wszystko, kiedyś kilka moich prac się już ukazało wcześniej:

Nowa Trybuna Opolska
Tu miałam wkład w postaci makijażu , nie artykułu
Barrel Fashion 2012
Modny Ślub
Kalendarz:
Oraz publikacje w internecie ( portal ślubny Zankyou, tam również zdjęcia i artykuł są mojego opisu)







Tak Wam chciałam się dzisiaj pochwalić :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz