czwartek, 2 kwietnia 2015

Mój dzienny makijaż z marką Lambre Groupe International

Witajcie w te zimne, kwietniowe popołudnie...brrrr

Chciałabym wam dzisiaj pokazać co nieco jaki fajny makijaż można zmalować kosmetykami Lambre. Postawiłam dzisiaj na fiolety na oczach i koralowo-różowe usta. Wszystkie kosmetyki są dostępne w tym katalogu:



Do zrobienia makijażu użyłam:
-Fioletowych cieni  SATIN TRIO nr katalogowy T9
-SATIN Matt Effect -pojedynczy cień w odcieniu bladoróżowym,pastelowym, numer katalogowy M02
-Long Lash mascara-tusz wydłużająco-podkręcający rzęsy
-Exclusive Classic Color-Pomadkę w odcieniu ciepłego różu,numer katalogowy 01
-Konturówkę do ust w odcieniu ML-03 (Madame Lambre)


Swatche cieni,pomadki i konturówki:



W katalogu jest duży wybór cieni jak i pomadek...
A teraz czas na prezentację makijażu, w świetle sztucznym:
Oraz dziennym...
Muszę wam powiedzieć, że cienie to mój MUST HAVE! po pierwsze: posiadają witaminę A i E co równa się pielęgnacji powiek a nie ich wysuszaniu(cienie mnie nie uczuliły) dodatkowo są satynowe bez drobinek brokatu o dobrze się rozprowadzają na bazie jak i bez, chociaż ja wolę je na bazie, są wtedy na swoim miejscu i nie do zdarcia od rana do wieczora :) Kolory!! są piękne! te które mam-czyli fiołkowe podbiły moje serducho i na stałe zagoszczą w kosmetyczce, komponują się świetnie z zielonymi i brązowymi oczami, no i opakowanie na plus. Małe, eleganckie z lusterkiem w środku i aplikatorem(chociaż ja ich nie używam) wyglądają jak na prawdę kosmetyk wysokiej klasy
Bardzo polubiłam te cienie...aaa i spadły mi z wysokości około 1 metra i dalej są na swoim miejscu... ;)
Posiadam jeszcze cienie brązowe, lecz makijaż nimi zrobię następnym razem :)
Jeżeli chodzi o pomadkę to na plus jest jej kolor, dodaje twarzy świeżego wyglądu i bardzo ładnie pachnie, tutaj także opakowanie nie przejdzie niezauważone-złote :) Tylko jedynym jej minusikiem jest to, że na niewypielęgnowanych ustach nie będzie wyglądać ładnie tzn podkreśli suche skórki, więc dziewczyny kuracja miodem i balsamami obowiązkowa, bo praktycznie mało co ,która szminka wygląda ładnie na spierzchniętych ustach ;)
 Pomadka jest z lekka poświatą
I na koniec mój fejs :


Dajcie znać co sądzicie o kosmetykach :)


Marka LAMBRE poszukuje osób chętnych do współpracy jako Konsultant albo VIP Klient - dzięki temu można taniej kupować ich kosmetyki i biżuterię. O szczegóły współpracy możecie pytać pisząc na mail: polska@lambre.pl lub dzwoniąc na infolinię do Gdańska - tu jest główna siedziba firmy: (58) 554 10 71 w godz. 8-16. 
Miłego dnia :*





 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz